Περιγραφή:
Το LHM Plus Fluid είναι υψηλής απόδοσης υγρό φρένων και συμπλέκτη με βάση ορυκτά και υγρό υδραυλικού συστήματος, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε Citroën XM, XANTIA, BX, CX, SM, GS, υδραυλικές μονάδες σε Citroën ID και DS που πωλήθηκαν μετά τον Σεπτέμβριο του 1966 (τα εξαρτήματα βαμμένα πράσινο), κυκλώματα πέδησης και συστήματα ελέγχου υδραυλικού συμπλέκτη σε οχήματα κοινής ωφέλειας Citroën N, P και C35 και ρυθμιστής στάθμης οχήματος Peugeot 405X4. Αυτό το προϊόν έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει από τη φθορά της αντλίας και παρέχει καλούς ρυθμούς ροής σε όλο το σύστημα ακόμα και στις πιο ακραίες θερμοκρασίες και πιέσεις.
Οφέλη:
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ & ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
- Εξαιρετική θερμική και οξειδωτική σταθερότητα
- Υψηλή αντοχή στη σκουριά και τη διάβρωση
- Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλή θερμοκρασία
- Εξαιρετικό υψηλό και σταθερό VI
- Πολύ χαμηλό σημείο ροής
- Μη υγροσκοπικό
Εφαρμογή:
- Υδραυλικό σύστημα CITROEN XM, Xantia, BX, CX, SM, GS
- Υδραυλικό σύστημα οχημάτων CITROEN ID και DS που κατασκευάστηκε από τον Σεπτέμβριο του 1966 (τα μέρη βαμμένα σε πράσινο)
- Υδραυλικό σύστημα σε φορτηγά CITROEN N, P και C35
- Κυκλώματα φρένων στα Ami 8, Ami Super, Dyane και Mehari από τον Σεπτέμβριο του 1977 και σε 2 CV από τον Ιούλιο του 1982
- Ρυθμιστής στάθμης Peugeot 450 X4
- Υδραυλικό σύστημα σε μεταγενέστερα αυτοκίνητα Rolls-Royce και Bentley
- Δεν αναμιγνύεται και δεν είναι συμβατό με συνθετικά υγρά συμπεριλαμβανομένων των συνθετικών υγρών DOT3, DOT4, DOT5 και πρώην υγρών CITROEN τύπου LHS 2